На Б/У та відновлені (Refurbished) товари гарантія становить:

  • Комп'ютери - 6 місяців
  • Монітори - 6 місяців
  • Ноутбуки - 6 місяців
  • Решта товарів - 14 днів (деякі позиції є винятком)
 Гарантійним обслуговуванням займається сервісний центр, але так само можна звернутися і в магазин. Адреса і телефон можете знайти на сторінці контакти. Гарантійне обслуговування нових товарів може здійснюватися офіційними сервісними центрами, в таких випадках інформація про сервісний центр вказується в гарантійному талоні.
Придбаний товар можна повернути або обміняти в протягом 14 днів з дати покупки. Для цього, необхідно збереження: комплектації і зовнішнього стану в якому товар було отримано, чека. Для нового товару також необхідно збереження: упаковки, товарного вигляду, захисних елементів (плівки, ярлики і пломби). Повернення нового товару неможливий якщо він має сліди експлутації або пошкодження.
Можливе придбання товарів з додатковою розширеною (збільшеною) гарантією на термін 6 або 12 місяців.
Розширена гарантія збільшує вартість товару:
  • 6міс. - на 5%
  • 12міс. -на 10%

Б/У товари можуть мати різні стани і зовнішній вигляд. Наприклад зовнішній вигляд може мати від ледь помітних потертостей і подряпин до істотних. Ми в обов'язковому порядку інформуємо покупців в разі, коли товар має істотні недоліки. Однак дана оцінка суб'єктивна і якщо вам важливий зовнішній вигляд обов'язково вкажіть це, перш ніж замовляти. Ми постараємося максимально докладно передати інформацію про стан товару.

При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте відповідність:

  • кількості товарів;
  • заявленої комплектації;
  • заявленому зовнішньому стану;
  • іншим Вашим очікуванням.

При отриманні замовлення від служб доставки, в разі виявлення невідповідності, відмовтеся від отримання і оплати замовлення і зв'яжіться з нами.
Отримавши замовлення Ви погоджуєтеся з комплектацією, кількістю, станом і зовнішнім виглядом товару.

  • Товар доставляється в магазин (сервісний центр) покупцем або за допомогою служби "Нова Пошта" ¹.
  • Проводиться тестування товару.
  • Проводиться ремонт, заміна товару або повернення грошових коштів.
  • Повернення коштів здійснюється на протязі 3-х робочіх днів з моменту отримання товару на діагностику.
¹ Витрати пов'язані з доставкою несе покупець. Винятком є передпродажний брак або виявлення прихованих дефектів Б/У товарів протягом 14 днів від дати покупки. У таких випадках витрати на доставку компенсуються покупцеві.